Felolvasó szoftver letöltése Alapértelmezett színséma
Infók a választáshoz>>
Infók a vásárláshoz>>
2020 augusztus
H K Sz Cs P Sz V





1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31





 
GY.I.K
Gyakran ismételt kérdések

 

A folyamatosan bővített GYIK menüpontunkban igyekszünk minél több segítséget megadni. Böngéssze őket végig és ha esetleg mégsem találja meg kérdésére a választ, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk Önnek! A többször felmerülő kérdésekre hamarosan itt is megjelenítjük a választ.

 

Vásárlással, szállítással, jótálással kapcsolatos gyakori kérdések:

 

Ha nem megfelelő terméket választottam, esetleg nem vagyok elégedett, visszaküldhetem a terméket?

 

Hogyan tudok rendelni a weboldalukon?

 

A küldeményt nem tudtam átvenni, mit tegyek?

 

Kiszállítás előtt hív-e a futár?

 

Ha nem megfelelő terméket választottam, esetleg nem vagyok elégedett, visszaküldhetem a terméket?

Természetesen, 8 napon belül az ép és hibátlan termékeket eredeti csomagolásukban a számlával együtt visszaküldheti nekünk. Mi leellenőrizzük azokat, és néhány napon belül visszautaljuk a termékek árát - a szállítási költség kivételével - az Ön által megadott bankszámlaszámra. Ez az ellállás joga, melyről bővebben is olvashat a Vásárlási információk menüpont alatt.

 

Hogyan tudok rendelni a weboldalukon?

 

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak elküldésével adhat fel. Ehhez a weboldal jobb felső sarkában kattintson a Regisztráció gombra.

A regisztráció során az adatlap minden mezőjét értelemszerűen töltse ki! A belépést követően a  termékkatalógusban keresse ki a kívánt termékcsoportot majd a kiválasztott termék mellett kattintson "Részletek" gombra, ekkor a terméklapra kerül.

A terméklapon a  "Kosárba" gomb mellett adja meg a vásárolni kívánt darabszámot majd kattintson a "Kosárba" gombra.

A megrendelés előtt lehetősége van módosítani vagy törölni a kosara tartalmát. Ha a kosárban a "Tovább" gombra kattint meg kell adnia a szállítási és számlázási címet, majd a tovább gombra kattintva a fizetési módot. A fizetési mód megadása után a Rendelés feladása oldalra kerül. Itt még utoljára ellenőrizze le a megrendelt termékeket és azok mennyiségét, majd amennyiben mindent rendben talál a "Megrendelés jóváhagyása" gombra kattintva véglegesíti a megrendelést.

Rendelése biztonsági okok miatt utólagos telefonon,vagy e-mailben történő egyeztetés után kerül szállításra. 

 

A küldeményt nem tudtam átvenni, mit tegyek?

A rendelés leadásakor rendszerünk rögzíti az Ön által megadott címet, ahová a termék kiszállításra kerül. Sikertelen kiszállítás esetén a futár másodszor és harmadszor is kisérletet tesz a kiszállításra. Sikertelen átvétel esetén a csomag visszaérkezik hozzánk. Ezután csak akkor adjuk fel újra a küldeményt, ha mindkét szállítási díj megfizetésre kerül.


Kiszállítás előtt hív-e a futár?
Logisztikai partnerünk a DPD Hungária csomagküldő szolgálat. Működési szabályzata nem tartalmazza a kézbesítés előtti telefonhívást. Kérem, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben (8-17ig) át tudja venni a csomagot.

 


« Vissza
Bejelentkezés
Bejelentkezés Regisztráció
Keresés
Webshop
  • Termékek lakossági célra
  • Úszókapu
  • Szárnyaskapu
  • Alkatrészek
  • Motorok, takarító készlet
  • Termékek ipari célra
  • Használt termékek